Pages

Friday, May 14, 2010

buatmu yang teristimewa

dah hampir 3 bulan tak balik rumah,& i'll be at home tomorrow!inshaAllah..sgt rindu pd mak,abang,pakcik2,makcik2,spupu...and tomorrow is my mum's besday=p..wpun terkilan tak dapat join team pembina ke picc,team steadfast ke PD,prog hari ahad pun miss..=(
(keluhan yg sgt berat).walaupun kami 1 family jarang sangat dapat kumpul sama2 (saya la yang selalu x cukupkan korum tu), sy dah janji tiap kali besday mak saya mesti ada dgn mak.i love her so much!

sy bersyukur sgt2 dikurniakan insan-insan yg baik di sekeliling saya.family yg menyayangi saya espc adik,my best buddy ever,kawan2 yang menerima diri saya seadanya,special thanks to kausar,adak n d geng..akak2 & akhawat pembina yg menguatkan kaki saya utk terus melangkah di atas jalan ini, kawan2 steadfast yang menceriakan hidup saya,memberi motivasi buat saya..kwn2 & guru2 saya dr tabika sampaila UIA.mmg tak terkira insan-insan yang dah byk berjasa dlm hidup saya selama ni.terima kasih yang tidak terhingga,dan tiada alasan untuk saya tidak bersyukur kpd Pencipta kalian.

tika saya sedih,mengingati kalian bisa buat sy tersenyum
tika saya ditimpa masalah, semangat kalian bisa buat saya kuat
tika saya sendiri,hadirnya kalian bisa buat saya tidak rasa keseorangan
tika saya kecewa,kasih sayang kalian bisa megubat duka

moga tika saya tiada nanti,doa kalian sentiasa tidak putus buat saya

i'l praise Allah for sending me all of you..MY LOVE~

No comments:

Post a Comment