Pages

Sunday, August 8, 2010

short

bismillah walhamdulillah..

Allah beri kembali nikmat kesihatan setelah hampir seminggu 'kehilangannya'.my health condition betul2 buat saya tak boleh fokus langsung semua lectures last week. entah bila nak revise*sigh*..apapun, sakit yang Allah selalu bagi tu buat saya hargai setiap detik sihat saya.

21.5 credit hours sem ni plus tanggungjawab yang digalas dalam society & NGO yang saya sertai benar2 membuatkan saya lelah. moga Allah mudahkan urusan saya dalam jalan yang saya pilih ni.kadang-kadang cemburu tengok orang yang banyak sangat masa sampai dah tak tau nak buat apa. tapi rasanya lebih baik begini..bila kita tahu tanggungjawab kita lebih banyak dari masa yang kita ada, kita akan lebih manfaatkan setiap saat waktu kita sebab kita tahu masa kita sangat2 berharga. moga takde satu saat pun yang disia-siakan untuk perkara bukan-bukan.

ramadhan is coming,lets prepare for it!=)

3 comments:

  1. kak, aku pun sgt pelik dgn org yang banyak sgt mase sampai tak tahu nak buat ape. aku annoyed gle ble dengar... "hmmm boringnye.. tak tau nak buat ape".
    aku boleh imagine life ko yg super bz. aku 19 pun clumsy gle. mybe sbb first time amek byk tak tau nak manage time sgt. asgmnts n homework pun belambk.

    tak tau lak ko tak sehat. sian ko..

    love u miss u.
    :)

    ReplyDelete
  2. aku pn annoyed klu org ckp boringnye taktau nak buat apa..geram je rasa.
    aku kan x sihat balik jalan tar aritu,bersambung2 terus..
    love u too miss u too
    :)

    ReplyDelete
  3. salam ziarah Sih,
    ingat akak lagi x? :P
    syafakillah.. wsih u a blessed ramadan,
    ramadan kareem, kullu 3am wa anti bi alf khair

    ReplyDelete