Pages

Saturday, August 28, 2010

when i'm ill it is He who cures me

maafkan saya kerana entri kali ni mungkin tiada manfaat.ilmiah jauh sekali.
tajuk entri ni boleh jumpa kt sampul ubat klinik uia.
saya mahu pulang ke kampung 5hb ni.ini kali pertama saya pulang dalam sem ni. dan saya bercadang menyiapkan semua assignment sebelum balik, bolehlah saya betul2 habiskan masa dengan family saya. lagipun kt rumah takde internet, susah nak research etc.

Allah jua sebaik2 perancang. demam, batuk yang teruk dan selsema telah menyerang.saya cuba kerahkan otak utk midterm pagi tadi dan lepas tu saya rasa otak saya beku utk fikirkan semua kerja.ada yg perlu kejar due isnin,khamis,jumaat plus 2 lg midterm jumaat ni.paling sedih, saya betul2 tak larat menapak ke masjid(T_T).

saya harap saya ada kt rumah sekarang.

seperti mahu menjerit jd sy rasa lebih baik blogging,saya dapat tekan keyboard kuat2 utk hilangkan stress!

jangan risau, saya tau Allah takkan zalimi hambaNya.
moga banyak dosa dpt saya tebus kalau saya sabar.
amin

1 comment:

  1. kesian gagak...

    post ni sangat pessimistic in tone. even the ending doesn't diminish the fact that it sounds so pessimistic to my ear.

    get well soon.

    on a separate note, weyh ape lepaskan tension kat keyboard. ingat murah ke nak kopak and replace with a new one if rosak huh?! oh... nati if ade orang ngadu kat mak keyboard laptop dye rosak, aku akan jadi batu api.

    ReplyDelete